Alle Jamezz horeca bestel applicaties beheer je eenvoudig zelf op één centraal punt: in de backoffice. Deze portal is vanaf iedere device bereikbaar en is volledig zelf te managen. De backoffice van Jamezz is gebruiksvriendelijk ingericht, overzichtelijk en biedt volop kansen voor je onderneming.
Via de backoffice portal kun je tal van zaken regelen voor je onderneming. Naast het beheren van je menukaart, producten, allergenen en tijdsloten biedt de backoffice ook zero-cost marketing.
Denk hierbij aan:
• Zeer effectief upsellen en cross-sellen
• Foto's en video's
toevoegen
• Meer traffic naar je website genereren • Social media koppelen
De backoffice van je horeca bestel app maakt belangrijk data inzichtelijk. Wat wordt er wanneer besteld? Hoe reageert de gast op acties? Waar haken mensen af? Een slimme ondernemer haalt het maximale uit zijn zaak, om zo de gast zo goed mogelijk te bedienen. De backoffice is een onmisbare tool om je business te optimaliseren.
Via de backoffice van de horeca bestel applicaties beheer je makkelijk:
• Menukaarten
• Producten
• Tijdsloten voor producten
• Allergenen
• Upsell en cross-sell
elementen
• Look & feel
• Uitgebreide rapportages
• Ongelimiteerde QR-codes
• En nog veel
meer.