Self-ordering geeft de gastbeleving in dieren- en attractieparken een ENORME boost!

Een continue ontwikkeling voor de optimalisatie van de parkbeleving

 // Jamezz NIEUWS

Self-ordering dierenparken

 

Verbeter de GASTbeleving door te vernieuwen

 

De snelheid, efficiëntie en het gemak van online bestellen en afrekenen is niet meer weg te denken uit dieren- en attractieparken.

Onze klanten in Blijdorp, de Apenheul, Dierenpark Amersfoort, maar ook het Dolfinarium en Aviodrome zien ook dit jaar weer de voordelen in van self-ordering in de horeca:

 

• Geen zichtbare wachtrijen achter de kassa. Gasten krijgen een sms wanneer hun bestelling klaar is en wachten ondertussen op hun gemak buiten in het zonnetje.


• Door de makkelijke bestelflow kan de gast gauw weer door naar een volgende attractie of dierenrijk. Hierdoor wordt tevens de workflow van personeel versimpeld.


• Er is een aanzienlijke stijging te zien in de bestelwaardes per order (tot wel 40%!) door effectieve upsell integraties en lagere personeelskosten.

 

Lees hier meer:

 

Personeelstekort horeca oplossingen

 

 

Gastbeleving in dierenparken krijgt een boost door self-ordering 

 

De snelheid, aandacht en de continue ontwikkeling om de parkbeleving te optimaliseren met ondersteuning van digitale technologie wordt onmisbaar.

Bestellen en afrekenen via een QR code of bestelzuil is dan ook niet meer waar het bij blijft.

De reden waarom dieren- en attractieparken in zee gaan met slimme innovatiepartners is vanwege de stijging van iedere klantwaarde, een nog fijnere gastbeleving en een zeer betrouwbaar partnership om met innovatieve oplossingen elke dag weer de gastbeleving te verbeteren.

"Jamezz bleek de ideale partner te zijn. Binnen een week stond het systeem live en was het helemaal volgens onze huisstijl ingericht. We kunnen heel gemakkelijk zelf alles aanpassen naar onze wensen. Een fijn systeem om mee te werken!"

- Blijdorp

 

QR self ordering dierenpark

 

Gastbeleving en het bestelproces in een dieren- of attractiepark

 

Steeds meer onderzoek laat zien dat gastbeleving in iedere branche verschillend is. In een dieren- of attractiepark is lang wachten op een bestelling of betaling verloren tijd.

Er is namelijk zoveel te ontdekken, het is lekker weer en je wilt gauw weer door.

 

Dierenparken self ordering

 

Hoe digitaal bestellen en afrekenen in dierenparken zich ontwikkelt

 

Ervaren innovatiepartners als Jamezz tweaken dagelijks aan hun self-order software om de gastbeleving te optimaliseren en het bestelproces te stroomlijnen.

Dit zorgt voor een continue focus op beleving, processen en ondersteuning van technologie.

Verschillende systemen intergreren, wachtrijen voorspellen en gepersonaliseerde upsell mogelijkheden.

Het staat allemaal niet ver meer van ons bed.

Samen met onze klanten ontwikkelen we ook dit jaar weer de mooiste oplossingen voor een optimale beleving, een aanzienlijk hogere omzet en lagere personeelskosten.

 

We zijn er allemaal klaar voor.

Ben jij ook klaar voor een win-win situatie met QR bestellen of een bestelzuil? Neem dan contact op met onze experts voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.  

Mis geen relevante updates en schrijfje in voor onze nieuwsbrief!

// Overleg met onze experts

Contact

© Jamezz 2024 // Algemene voorwaarden // Privacy verklaring // Cookies

server img Link naar Webfit Multimedia Webfit Multimedia